6 Mayıs 2012 Pazar

Pek Fazla Giremedim

Pek fazla giremedim(Başlıktan anlaşıldığı üzere:D).Oynayaaaa,oynayaaaa geçti günler.

BBBBBEEEEEKKKKKLLLLLEEEEEYYYYYİİİİİNNNNN!!!!! Daha bitmedi!

1.Aşağıdaki cümlelerdeki hataları bulun bakalım?

1.Ben kaleksiyon yapmayı severim.
2.BİLGİSAYAR oynamayı ÇOK seviyorum.
3.Cumhuriyet 23 Ekim 1923 tarihinde ilan edilmiştir.
4.Sa lak insanlar solaklardan fazladır.
5.TBMM 23 Nisan 1920 tarihinde açılmıştır,

(6.not:bilgi hataları da olabilir)
2.Kod bulmaca (Çözün kodları!!!)

1.M rh b .
2.N s ls n.
3. y  m s n.
4. y y m s n n s ls n.

(Not:Boşlukların hepsi harf olmayabilir.)

7 yorum:

  1. Süper sorular hazirlamissin Bilgehan, tebrik ederim seni.
    Gelelim cevaplara...

    1.kaleksiyon degil koleksiyon
    2."bilgisayarda oyun oynamayi..." olmaliydi degil mi? bak bastan cuvalladim simdi görüyor musun?:)

    Ama zaten o da yanlis bence. Dogru cevap su olmali: "Ben bilgisayara hic takilmam. Sadece ders icin acarim, bol bol dersime calisirim, annemin sözünden hic cikmam, erkenden sütümü icer yatarim" hehe, ne gicigim dimi:))

    3.29 Ekim tabii ki
    4. bence bu dogru. yanlis birsey göremedim ben:)) (salak'in ayri yazilmasi haricinde)
    5.itiraf ediyorum bu soruyu tam bilemiyorum, google'e bakmaya da üseniyorum simdi...ama dogru gibime geliyor sanki (eh bir alamancidan da baska ne beklenir zaten):)


    Kod bulmaca

    1.Merhaba
    2.Nasilsin
    3.iyi misin
    4. iyiyim sen nasilsin

    bir de benim klavyemde türkce karakterler yok, kusura bakma lütfen.

    birsey kazandi mi simdi ben öörtmenim?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.

      4.sorudaki hata sa lak ın ğ sinin olmamasıydı

      5.soru ise sonunda nokta değil virgül olmamasıydı.

      Veveveveve 6. soruyu farketmediniz bile :) Orada da
      notun "n"si ve bilginin "b"si büyük olacaktı.

      Sil
    2. Hmmmmm...evet yaa, simdi farkettim hepsini. Nekadar da dikkatsiziz bazen.

      Tamam ben oturayim, sifir! :)

      Sil
    3. Hiçbirimiz 6. ya dikkat etmemişiz Ayşecim, hepimizi faka bastırdı bu oğlan :)

      Sil
  2. "Aşağıdaki cümlelerdeki hataları bulun bakalım" ın sonuna soru işareti konmaz , ben de bunu ekleyeyim dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekte o bir soru değildi ama siz soyleyince soruladan biri gibi oldu:)

      Sil
    2. Oy yerim ben senin sizini :)

      Sil